Rozrządy dwumasy
Nasza firma zajmuje się wymiana jak i regeneracją kół dwumasowych jak i sprzegieł przy zastosowaniu najnowszej technologi komputerowej oraz narzędzi pomiarowych.
Nowoczesne silniki typu diesel generują znaczne wibracje, które z kolei przenoszone są do układu skrzyni biegów (jak i reszty podzespołów pojazdu). W związku z tym producenci samochodów zmuszeni zostali do znalezienia rozwiązania, które pozwoli zredukować powstające wibracje, a także ochronić podzespoły skrzyni biegów przed uszkodzeniami powstającymi na ich skutek. Ponadto koło dwumasowe zostało zaprojektowane w taki sposób aby ułatwić zmianę biegów, sprawiając tym samym, że jazda samochodem staje się bardziej komfortowa.
Awaryjność koła dwumasowego:
Niestety koło dwumasowe jest elementem o wysokiej awaryjności. Pomimo, że większość producentów deklaruje prawidłową pracę koła dwumasowego na dystansie ok. 200 tyś. km, zdarzają się partie kół wytrzymujące jedynie ok. 70 tyś. km.
Różnica ta wynika najczęściej ze sposobu eksploatowania pojazdu. Jeżeli pojazd wykorzystywany jest do pokonywania jednorazowo dalekich odcinków trasy kolo dwumasowe w takim pojeździe jest w stanie przejechać 200, a nawet 300 tys. km. Niestety koło dwumasowe w pojeździe eksploatowanym w typowym ruchu miejskim zazwyczaj ulega uszkodzeniu już po przejechaniu około 100 tys. km.
Do najczęstszych objawów zużycia koła dwumasowego zalicza się hałas i stukanie z okolic silnika podczas włączania i wyłączania zapłonu. Objaw ten pomimo, że jest najczęściej spotykanym symptomem nie jest niestety jedyny. Niepokojące mogą być również drgania z okolic silnika podczas pracy na biegu jałowym, nierówna praca silnika, nietypowe odgłosy ze skrzyni biegów, szarpanie auta podczas ruszania lub brak płynności jazdy i możliwości zmiany biegów.
Więc jesli zauważyłeś takie objawy nie czekaj skontaktuj się z naszą firmą wychodzimy do klientów i aby uniknąć kosztów wymiany na nowe kosztowne koło dwumasowe bądz sprzęgło regenerujemy je po wcześniejszym sprawdzeniu ceny są ustalane indywidualnie a koszt regeneracji jest dużo mniejszy niż nowa część.
Nowoczesne silniki typu diesel generują znaczne wibracje, które z kolei przenoszone są do układu skrzyni biegów (jak i reszty podzespołów pojazdu). W związku z tym producenci samochodów zmuszeni zostali do znalezienia rozwiązania, które pozwoli zredukować powstające wibracje, a także ochronić podzespoły skrzyni biegów przed uszkodzeniami powstającymi na ich skutek. Ponadto koło dwumasowe zostało zaprojektowane w taki sposób aby ułatwić zmianę biegów, sprawiając tym samym, że jazda samochodem staje się bardziej komfortowa.
Awaryjność koła dwumasowego:
Niestety koło dwumasowe jest elementem o wysokiej awaryjności. Pomimo, że większość producentów deklaruje prawidłową pracę koła dwumasowego na dystansie ok. 200 tyś. km, zdarzają się partie kół wytrzymujące jedynie ok. 70 tyś. km.
Różnica ta wynika najczęściej ze sposobu eksploatowania pojazdu. Jeżeli pojazd wykorzystywany jest do pokonywania jednorazowo dalekich odcinków trasy kolo dwumasowe w takim pojeździe jest w stanie przejechać 200, a nawet 300 tys. km. Niestety koło dwumasowe w pojeździe eksploatowanym w typowym ruchu miejskim zazwyczaj ulega uszkodzeniu już po przejechaniu około 100 tys. km.
Do najczęstszych objawów zużycia koła dwumasowego zalicza się hałas i stukanie z okolic silnika podczas włączania i wyłączania zapłonu. Objaw ten pomimo, że jest najczęściej spotykanym symptomem nie jest niestety jedyny. Niepokojące mogą być również drgania z okolic silnika podczas pracy na biegu jałowym, nierówna praca silnika, nietypowe odgłosy ze skrzyni biegów, szarpanie auta podczas ruszania lub brak płynności jazdy i możliwości zmiany biegów.
Więc jesli zauważyłeś takie objawy nie czekaj skontaktuj się z naszą firmą wychodzimy do klientów i aby uniknąć kosztów wymiany na nowe kosztowne koło dwumasowe bądz sprzęgło regenerujemy je po wcześniejszym sprawdzeniu ceny są ustalane indywidualnie a koszt regeneracji jest dużo mniejszy niż nowa część.